Vrouwen 1 naar klimhal  (25-10-2024)

Aangezien Vrouwen 1 van Voetbalvereniging Papendrecht tijdens het laatste weekend van oktober geen voetbalverplichtingen had, werd besloten naar de grootste klimhal van Dordrecht te gaan. Deze telt twee verdiepingen en 900m2 aan klimoppervlak. Met 39 touwen, 5 klimautomaten en neigende, rechte en overhangende wanden met allerlei grepen konden de dames hun lol op.

Het was een inspannend maar leuk en gezellig uitstapje.

Nexus schenkt Vrouwen 1 nieuwe inloopshirts  (21-09-2024)

Vrouwen 1 van Voetbalvereniging Papendrecht heeft van sponsor Nexus Constructions nieuwe inloopshirts gekregen. Nexus Constructions, vastberaden in metaalbewerking, is een veelzijdig, inspirerend bedrijf dat actief is in de waterbouwsector in Rotterdam en omstreken. Of de klant hulp nodig heeft met het onderhouden van houten remmingswerk, het repareren of vervaardigen van havenmeubilair of een andere vorm van constructiewerk, het constructiebedrijf gaat de uitdaging aan en voert de opdracht uit. Daarvoor heeft het gediplomeerd medewerkers in dienst die diepgaande kennis bezitten en echte aanpakkers zijn. De vakmensen bieden steevast een effectief projectmanagement en gaan zeer planmatig te werk gaan met als belangrijke punten duurzaamheid, veiligheid en bovenal kwaliteit.

Onder het oog van directeur-eigenaar Maikel Blom werd de competitie op het kunstgrasveld van het Slobbengors gestart met een klinkende 8-0 zege op NOCKralingen VR1. We bedanken Nexus Contructions voor de schenking van de fraaie kledij.

Papendrecht VR1 zoekt assistent/leider  (22-08-2024)

Vrouwen 1 van Voetbalvereniging Papendrecht begint op zaterdag 31 augustus aan het nieuwe seizoen. Op sportpark Slobbengors wacht dan om 14.30 uur IFC VR1. Dat is de eerste wedstrijd van het bekertoernooi. Drie weken daarna begint de competitie. De dames, die uitkomen in de derde klasse, spelen op 21 september om 14.30 uur thuis tegen NOCKralingen VR1. Dankzij de nieuwe trainer Jan Nuts is Papendrecht VR1 er al helemaal klaar voor. VV Papendrecht wil de technische staf van de dames graag uitbreiden met een assistent en/of leider. Denk jij dat jij daarvoor de geschikte persoon bent of weet je iemand die die functie zou kunnen invullen? Neem dan per e-mail contact op met Monique Klooster van de Technische Commissie Vrouwen: tc@vvpapendrecht.nl.

Papendrecht VR1 start seizoen met nieuwe trainer Jan Nuts  (01-08-2024)

Vrouwen 1 van Voetbalvereniging Papendrecht is het seizoen gestart met aan het hoofd een nieuwe trainer in de persoon van Jan Nuts. Jan Nuts begon zijn voetbalcarrière als speler bij VV Papendrecht en is na vele omzwervingen terug op het Slobbengors. Hij is al meer dan 25 jaar actief in het vrouwenvoetbal en is een ervaren trainer die bij meerdere clubs actief is geweest. “Ik wil een stabiele basis neerzetten om de vrouwenafdeling verder te laten groeien. Mijn kracht ligt in het bouwen van een team, het doorgronden van de groep. Persoonlijke aandacht is daar een belangrijk onderdeel van. Ik wil wel graag winnen en het beste uit een groep halen. Ook een doel is om de doorstroming vanuit de jeugd naar de senioren te gaan stroomlijnen. Ik heb er in ieder geval zin in”, aldus Jan Nuts. We wensen Papendrecht VR1 en trainer Jan Nuts veel plezier en succes.