Tenue

Shirt:  zwart met rode V aan de voorzijde
Broek:  rood
Kousen:  rood met zwarte rand

Kledingpakket

Bij de jeugd van VV Papendrecht krijgt elk team aan het begin van het seizoen een spelerstas met voetbalkleding. Aan elke speler wordt een kledingpakket ter beschikking gesteld in de vorm van het volledige wedstrijdtenue, bestaande uit een shirt, broekje en kousen. Het is verplicht om dit tenue tijdens KNVB-wedstrijden te dragen. Het niet dragen van het officiële wedstrijdtenue kan tot gevolg hebben dat een speler niet mag deelnemen aan een KNVB-wedstrijd. De teamleiding, de spelers en hun wettelijke vertegenwoordiger(s) zijn verantwoordelijk voor de spelerstas met inhoud, voor het compleet en netjes houden van het wedstrijdtenue.

Wat zijn de kosten?

Met dank aan onze kledingsponsor zijn de kosten per lid beperkt tot slechts € 2,00 per maand. Dit bedrag is niet opgenomen in de contributie opgenomen, maar wordt wel gelijktijdig met het lidmaatschapsgeld geïnd. Tevens wordt gewerkt met een zogenaamd borgsysteem. Na inlevering van alle, ongeschonden kleren ontvangt u de waarborgsom terug. De waarborgsom bedraagt € 25,00.

Een team Sponsoren

Lijkt het u leuk een team te sponsoren? Niets is toch leuker om een team met uw bedrijfsnaam te zien voetballen! Neem voor meer informatie contact op met de Sponsorcommissie: sponsor@vvpapendrecht.nl.

VV Papendrecht-Winkel

Leuke artikelen van VV Papendrecht zijn te koop in de kantine of in de Commissiekamer.

Voor fraaie kledij en bijbehoren kunt u tevens terecht bij

Webshop VVPapendrecht.Voetbalstraat.nl  >>

Log in met onze clubcode VVP1920 en koop de prachtige kleding en accessoires van Quick Teamwear met maar liefst 25% ledenkorting!

Kleding

Voor informatie over onze kleding kunt u ons mailen.
E-mail: kleding@vvpapendrecht.nl.