Weekbrief

De Weekbrief verschijnt gemiddeld genomen twee keer per maand. Hierin staan nieuwsberichten en tijdens het seizoen wedstrijdverslagen, het programma voor de komende weken en de Pupil van de Week. In het kader van de privacywet Algemene Verordening Gegevensbescherming mag VV Papendrecht u alleen benaderen met betrekking tot commerciƫle uitingen en activiteiten van derden, als u daar schriftelijk toestemming voor gegeven hebt. Door u te abonneren geeft u VV Papendrecht toestemming u de Weekbrief te mailen, waarin commerciƫle boodschappen als sponsorberichten en/of activiteiten van derden, als goede doelen of de voetbalschool, opgenomen kunnen zijn. U kunt uw toestemming op elk moment intrekken door u af te melden voor de Weekbrief.

Afmelden

Afmelden voor de Weekbrief

Weeknieuws

Tijdens het voetbalseizoen verschijnen, mede dankzij de Communicatiecommissie, in lokale media artikelen over Voetbalvereniging Papendrecht, zoals het wedstrijdverslag van Papendrecht 1, als dat gespeeld heeft.