Sponsoring

Binnen Voetbalvereniging Papendrecht zijn diverse vormen van sponsoring mogelijk. Waarom VV Papendrecht? De succesvolle combinatie van top- en breedtesport, de gezellige sfeer, het ruim opgezette en groene sportpark, de aantrekkelijkheid van het ledenbestand en bezoekers, de gezonde financiële positie en de goede prestaties van Papendrecht 1 en veel andere teams, maken dat VV Papendrecht een aansprekende positie heeft voor haar bestaande en potentiële sponsoren.

E-mail: sponsor@vvpapendrecht.nl.

Sponsor worden

VV Papendrecht is een club die prestatie maar ook de maatschappelijke verantwoordelijkheid hoog in het vaandel heeft staan. Denk hierbij aan het G-voetbal, de aandacht voor Duchenne Parent Project, de VV Papendrecht-Voetbaldagen en de grote aandacht voor het meisjes- en vrouwenvoetbal. Daarom is onze club de perfecte partner voor bedrijven die méér willen doen dan alleen sponsoren.

Sponsoren is bij ons: samenwerken met onze club en onze leden. Kortom: VV Papendrecht is een club met Historie en Toekomst, die staat voor traditie, toekomst, diversiteit, prestatie en kwaliteit. De moeite waard om de naam van uw bedrijf aan onze prachtige club te verbinden!

Wat bieden wij u nog meer?

Naamsbekendheid. Weet u hoeveel mensen het Slobbengors wekelijks bezoeken en wat voor bereik dit aan uw bedrijf geeft? En hoe vaak onze prachtige website wordt bezocht?  Bovendien kunt u ook nog eens lid worden van onze Business Club vv Papendrecht waarin u andere ondernemers ontmoet. Wij hebben diverse mogelijkheden van sponsoring als uw bedrijfsnaam verbinden aan speciale projecten of jeugdevenementen. Bij nieuw afgesloten sponsorovereenkomsten maken wij ook nog eens EXTRA RECLAME op onze website, in de Weekbrief, op Facebook, op Twitter en middels publicaties in lokale media.

Op de korte termijn zoeken wij:

• Sponsoren voor jeugdteams en jeugdbegeleiders.
  • Hoofdsponsor jeugdtoernooien.

Reclameborden en -zeilen

Op diverse plekken kunt u reclameborden en -zeilen laten plaatsen.

Ik benader sponsors altijd persoonlijk. Ik ga langs, maak een praatje en probeer ze te verleiden om de club te steunen. Het geeft voldoening als ik weer een bord verkoop, echter, als bedrijven nee zeggen, heb ik daar ook vrede mee.” Aan het woord is Ton Rutteman, de drijvende kracht achter de werving van sponsors en het plaatsen van de reclameborden. Hij zorgt er met de werkploeg voor dat alle reclame-uitingen er pico bello uitzien.

“Niet alleen rond het hoofdveld is plek maar we beschikken nu ook over een kunstgrasveld waar omheen een mooi hek staat waarop we reclame-uitingen aanbrengen. Ook het minipupillenveld heeft een hekwerk waarop we reclameborden kunnen plaatsen.”

Hebt u interesse om een reclame-uiting te plaatsen langs één van de velden? Laat het ons dan weten, bijvoorbeeld per e-mail. Daarna zal door Ton Rutteman contact met u worden opgenomen. Hij zal met u in een persoonlijk gesprek de mogelijkheden doornemen. Als bordsponsor hebt u gratis toegang tot de wedstrijden van het eerste elftal en bent u van harte welkom op de jaarlijkse sponsordag. Tevens wordt u voorafgaand aan de thuiswedstrijden op de hoogte gebracht van de verrichtingen van ons eerste elftal.

Vrienden van VV Papendrecht

Als particulier of als familie, gezin of voetbalploeg kunt u lid worden van de Vrienden van VV Papendrecht  >>

Hoofdsponsors

Kledingsponsor