Verslagen/Nieuws JO9-1

Pupil van de Week Julian Boekee  (17-02-2024)

De 8-jarige Julian Boekee is de Pupil van de Week van de maand februari. Hij speelt in de JO9-1 van trainer Joah van der Burgh. Hij speelt vaak in de aanval maar als het moet, kan hij ook keepen. Het allerleukste om te doen is natuurlijk partijen en wedstrijden spelen. Julian zit in groep 5 van de Augustinusschool. Gymnastiek vindt hij het leukste vak. Later wil hij graag vrachtwagenchauffeur worden. Naast school is hij vaak druk met voetballen, gamen, met vriendjes spelen en kroelen met de katten.

Phil Foden is de favoriete voetballer van Julian en die speelt ook nog eens bij zijn favoriete voetbalclub Manchester City. Tot slot heeft Julian nog een tip voor de spelers van het eerste: goed overpassen en vooral doelpunten maken. Wij wensen Julian veel plezier bij de wedstrijd van Papendrecht tegen BVCB.

Pupil van de Week Eliano Schipper  (05-11-2023)

Eliano Schipper is de eerste Pupil van de Week van de maand november. Hij is 7 jaar, bijna 8, zit in groep 5 van de Oranje-Nassauschool en zijn favoriete vak is geschiedenis. De verdediger speelt in de JO9-1. Eliano is fan van Ajax en zijn favoriete speler is Steven Bergwijn. Naast voetballen houdt hij van gamen en bouwen met zijn lego.

Eliano wil de spelers van onze hoofdmacht meegeven dat ze moeten winnen. Het maakt niet uit hoe. We wensen hem op zaterdagmiddag 11 november veel plezier tijdens de wedstrijd van Papendrecht tegen Spijkenisse.

Pupil van de Week Tudor Moise  (01-10-2023)

Tudor Moise is de tweede Pupil van de Week. Tudor is speler van de JO9-1 en is daar meestal verdediger. Tudor wil graag profvoetballer worden, eerst bij Ajax en daarna bij PSG want dat zijn zijn favoriete clubs. Mbappé is zijn grote held. Tudor is 8 jaar en zit in groep 5 van IKC Beatrix. Op school vindt hij rekenen het leukste vak. Na school speelt hij graag buiten of is hij aan het gamen. Verder heeft hij niet zoveel te vertellen.

Tudor wil gewoon lekker naar de wedstrijd van ons eerste gaan kijken en hoopt dat ze gaan winnen. Wij wensen Tudor heel veel plezier bij de wedstrijd van Papendrecht tegen Terneuzense Boys.

Pupil van de Week Jahro van der Burgh  (17-09-2023)

De eerste Pupil van de Week van het nieuwe seizoen is Jahro van der Burgh. Jahro speelt in JO9-1 en is 8 jaar. Jahro wordt getraind door zijn broer Joah en vindt dat hij dat heel goed doet. Tudor en Jelte zijn zijn maatjes bij de JO9-1. Het liefst speelt hij in de aanval om zo lekker te scoren. Zijn favoriete club is Feyenoord en zijn favoriete speler is Kylian MBappé. Jahro is leerling van IKC Beatrix en rekenen is zijn favoriete vak. Zijn andere hobby’s zijn lego en gamen. Hij wenst de spelers van het eerste veel succes toe. Zet ‘m op en doe je best! Wij wensen Jahro heel veel plezier bij de wedstrijd van Papendrecht tegen NSVV.