Verslagen/Nieuws JO10-4

JO10-4 verliest van DFC  (03-02-2024)

Met Robin op doel en 3 wisselspelers ging Papendrecht JO10-4 fris van start tegen DFC JO10-2. Het was een gelijkopgaande wedstrijd met kansen over en weer. De begeleiding had een goed gevoel langs de lijn maar zag dat we helaas onnodig doelpunten tegen kregen. Met de rust stonden we zelfs met 4-1 achter terwijl we ook zomaar 4-5 voor hadden kunnen staan. Alec maakte gelukkig vlak voor de rust een doelpunt zodat we toch met een redelijk gevoel de rust ingingen. Het kon best nog en het aantal kansen gaf vertrouwen voor de tweede helft. Helaas scoorde DFC er na rust nog 5 en wij maar 1 (Thom). Zodoende verloren we met maar liefst 9-2, toch wel behoorlijk geflatteerd. In fases werd prima samengespeeld maar helaas toch verloren. Het was een sportieve en prima wedstrijd en dat geeft vertrouwen voor het volgende voetbalduel. Volgende keer beter.

Pupil van de Week Robin van den Berg  (22-10-2023)

De 9-jarige Robin van den Berg is de tweede Pupil van de Week van de maand oktober. Robin is de keeper van de JO10-4 en ondanks dat hij dit nog maar een half jaar doet, laat hij tijdens de fotoshoot heel wat mooie acties zien. Zijn grote voorbeeld is Justin Bijlow van Feyenoord. Robin zit in groep 5 van De Viermaster en zijn favoriete vak op school is gymnastiek. Later wil hij politieagent worden. Naast voetballen is gamen zijn grote hobby. Robin wenst de spelers van VV Papendrecht veel succes en wij wensen Robin een heel leuke middag bij de wedstrijd van Papendrecht tegen Brielle.