Caribisch feest op zaterdag 25 mei

Het voetbalseizoen nadert zijn einde. Op zaterdag 25 mei is er bij Voetbalvereniging Papendrecht nog een keer een druk programma. Papendrecht 2 speelt om 12.30 uur tegen VVGZ 2. Om 14.30 uur start de wedstrijd van Papendrecht 1 tegen XerxesDZB 1. Daarna wordt nog eenmaal uitgepakt met een spetterende derde helft in de vorm van een Caribisch feest. DJ Mr. Legendary, die in oktober tijdens de Foute Party de boel lekker deed ‘escaleren’, zal vanaf 16.30 uur op het Rood-Zwarte Plein muziek gaan draaien mits het weer meewerkt. Anders is het in de kantine. Tijdens het laatste feestje van het voorjaar staat nog meer op het programma maar dat is vooralsnog een verrassing.

Dus kom op de laatste zaterdag van mei naar sportpark Slobbengors, Anthony Fokkerweg 3, om eerst van het voetballen te genieten om daarna te feesten in Caribische sfeer.