15 oktober 2024

Onlangs heeft een speciale keuring plaatsgevonden van onze velden 1 en 2 die tijdens de zomerstop grondig gerenoveerd zijn. Hier is uitgekomen dat op de velden in beperkte mate gevoetbald mag worden. Vanaf 26 oktober mag veld 1 om de twee weken bespeeld worden door het eerste elftal. Dit betekent dat in de thuiswedstrijd tegen SVW voor de beker onze hoofdmacht weer kan aantreden op ons hoofdveld. Veld 2 is na het tweede weekend van oktober vrijgegeven voor twee trainingsavonden voor de jeugd tot en met O14/15. Op wedstrijddagen mag het veld eveneens gebruikt worden maar uitsluitend voor jeugdwedstrijden op een half veld. De grote goals zullen op een later tijdstip geplaatst worden.

In december of in de winterstop wordt de kwaliteit van de velden opnieuw beoordeeld en wordt bepaald of meer bespeling op beide velden mogelijk is. Dit is afhankelijk van speelschade die ontstaat en hoe de grasmatten zich houden. De komende periode zal door de aannemer extra aandacht worden besteed aan het onderhoud van beide velden.

Namens het bestuur,

Edwin Schreurs