PapendrechtLegends op vrijdag 24 mei

Op vrijdagavond 24 mei zullen de PapendrechtLegends opnieuw op ons sportcomplex in actie komen. Het samenwerkingsverband tussen VV Papendrecht en VV Drechtstreek staat steevast garant voor leuk voetbal.

• De eerste wedstrijden beginnen om 20.00 uur;
  • Het gaat om 7×7 voor veteranen op een half veld met pupillendoelen zonder arbitrale leiding;
  • Er mag doorlopend gewisseld worden;
  • De doelstelling is beweging, lol, ontspanning en ontmoeting.

Na de lekkere potjes voetbal is het tijd om de kantine op te zoeken voor de uiterst gezellige nazit. Vanzelfsprekend zijn wij op zoek naar meer deelnemers. Daarom dagen wij iedereen uit die op welke manier dan ook verbonden is aan voetballend Papendrecht, niet alleen spelers, maar ook familieleden, supporters, (assistent-)scheidsrechters, verzorgers of andere vrijwilligers om deel te nemen. Maar ook anderen kunnen langskomen. Iedereen is van harte welkom. Dus pas je voetbaltas in en doe mee.