Opening hindernisbaan door Martin van Waardenberg

De afgelopen maanden is bij VV Papendrecht gewerkt aan de aanleg van een hindernisbaan. Deze zal in samenwerking met Bewust-Fit beheerd worden die trainingen zal verzorgen voor leden van de club maar ook voor derden. U kunt er onder meer terecht voor teambuildingevents en bootcamp.

Het terrein zal op zaterdag 4 mei om 13.00 uur feestelijk geopend worden door Martin van Waardenberg. De geboren Rotterdammer, woonachtig in het mooie Papendrecht, brak door als helft van het cabaretduo Waardenberg en de Jong. De regisseur, scenarioschrijver en acteur is onder meer bekend van Loenatik, Sesamstraat en films als De Marathon, Ome Cor en De Terugreis.

U bent van harte uitgenodigd om de officiƫle opening van de hindernisbaan samen met ons te komen vieren. We zien u graag op de eerste zaterdag van mei op sportpark Slobbengors, Anthony Fokkerweg 3.