VV Papendrecht zoekt trainer voor nieuw te vormen O23

Op initiatief van de Technische Commissie (TC) heren en de TC jeugd, in deze vertegenwoordigd door Nick van Amelsvoort, is aan het bestuur het voorstel gedaan om in het komende seizoen te starten met een prestatief Onder23-team. VV Papendrecht heeft dit seizoen voor het eerst een O23-1 en O23-2 die elke zaterdag met veel plezier hun wedstrijden spelen. Deze elftallen zien zich voornamelijk als ‘vriendenteam’ hetgeen zij ook vaak sfeervol uitstralen binnen de vereniging. Maar een verplichting om tot twee keer per week te trainen en om eventueel ook de mogelijkheid te kunnen krijgen tot selectievoetbal is er niet en vindt tot op heden ook geen gretig aftrek bij de mannen, hoewel deze vraag hen, bij de vorming van dit nieuwe team, opnieuw is gesteld omdat er zeker het nodige talent rondloopt in deze teams.

Aan het eind van het huidige seizoen gaan ruim 20 spelers vanuit de JO19-1 en JO19-2 naar het seniorenvoetbal. Onder hen gelukkig, in verband met de noodzakelijke doorstroming vanuit de eigen jeugd naar het selectievoetbal de komende jaren, veel spelers die nu in ieder geval met elkaar een O23-1 willen vormen en tweemaal per week zullen gaan trainen om zo prestatief mogelijk te kunnen acteren. Voor dit elftal hebben zich al de huidige leiders van JO19-2 beschikbaar gesteld. Wij zijn nu op zoek naar een trainer die dit nieuwe project graag ter hand wil nemen. Om misverstanden te voorkomen: de twee bovengenoemde vriendenteams blijven in het nieuwe seizoen gewoon actief als respectievelijk O23-2 en O23-3.

Graag zien wij een geïnteresseerde kandidaat vanuit onze vereniging het nieuwe O23-1 onder zijn hoede nemen maar wij staan uiteraard open voor trainers van buiten onze vereniging. De belangstelling kan worden geuit door een e-mail te sturen naar: tc@vvpapendrecht.nl.