15 oktober 2024

We zijn weer volop wedstrijden aan het spelen. Om die door te kunnen laten gaan, zijn (jeugd)scheidsrechters en spelbegeleiders nodig. Spelbegeleiders zijn mensen die wedstrijden van pupillen tot 10 jaar in goede banen leiden, die de spelers zoveel mogelijk de ruimte geven het spel zelf te ontdekken en daar waar nodig fluiten om de spelregels uit te leggen.

Ben jij boven de 12 jaar en onder de 80 en heb jij op zaterdag weleens tijd om een (jeugd)wedstrijd te fluiten, meld je dan aan. Het hoeft echt niet elke zaterdag. Je zit er ook niet voor altijd aan vast maar je wordt dan af en toe in overleg ingezet om een wedstrijd te fluiten. Denk met name aan de leeftijden vanaf de JO8 tot en met de JO15. Er wordt rekening gehouden met je eigen leeftijd en wedstrijd. Als jij voetbalwedstrijden wilt fluiten of meer informatie wilt, laat dat dan weten aan onze scheidsrechterscoördinator Aad Koot. Of mail ons:

Jeugdafdeling: jeugd@vvpapendrecht.nl;
Secretaris Edwin Schreurs: secretaris@vvpapendrecht.nl.