15 oktober 2024

De Grote Clubactie 2024 begint op haar einde te lopen. Met de aankoop van een lot maakt u niet alleen kans op fraaie prijzen maar tevens steunt u VV Papendrecht. Het streefbedrag komt in zicht maar er moeten nog de nodige loten verkocht worden om het te behalen. We doen daarom een oproep aan leden, vrijwilligers, teams en sponsoren om nog snel een lot van 3 euro te kopen. U kunt dit doen op verschillende manieren:

• Via het lotenboekje van een lotenverkoper. U kunt een papieren lot kopen of de barcode scannen die op het boekje staat.
  • Digitaal. Klik op deze link van Voetbalvereniging Papendrecht >>
  • Door het scannen van onderstaande QR-code.

• Digitaal. Klik op deze link van Voetbalvereniging Papendrecht >>
  • Door het scannen van onderstaande QR-code.

Of koop, alleen of met een groep mensen, een Superlot van 150 euro, bestaande uit 50 gewone loten. Dit kan als volgt:

Lotenkopers maken kans op schitterende prijzen. Naast de hoofdprijs van € 100.000 is er een extra hoofdprijs van € 100.000. De tweede prijs is een reischeque van € 10.000. Verder zijn er vakanties, driedaagse minicruises, cadeaubonnen en nog veel meer te winnen.

Online eindigt de verkoopperiode op 4 november om 23.59 uur. De lotenboekjes dienen om administratieve redenen uiterlijk op 26 oktober ingeleverd te zijn in de Commissiekamer, bijvoorbeeld door ze in de daarvoor bestemde doos te deponeren of door ze af geven aan Nelie Sterrenburg. Topverkopers kunnen mooie prijzen winnen, zowel via de Grote Clubactie als via de club. Verkoop je 25 loten of meer, dan verdien je de Grote Clubactie Medaille. Kinderen die 40 loten of meer verkopen, kunnen fraaie prijzen winnen. De hoofdprijs is een PlayStation 5. Andere prijzen zijn entreekaarten, sportsets en cadeaubonnen. Je moet je wel inschrijven voor de Kids-verkoopwedstrijd >>

Heb je 40 loten verkocht en heb je je ingeschreven voor de Kids-verkoopwedstrijd, ontvang je een bon om een cadeautje op te halen bij één van de 150 winkels van Top1Toys of Marskramer.

We wensen iedereen veel succes en bedanken alle lotenkopers en -verkopers voor de ondersteuning van de club.