Pupil van de Week Jelte Nederlof

Bij de streekderby tegen Sliedrecht is de 8-jarige Jelte Nederlof de Speler van de Week. Hij speelt in de JO9-1 waar hij getraind wordt door Joah van der Burgh. Jelte is van alle markten thuis. Zo speelt hij geregeld linksvoor maar ook rechtsachter kan hij uit de voeten en als het moet, valt hij in als keeper. Zijn favoriete voetbalclubs zijn PSG en Feyenoord maar zijn favoriete speler speelt bij Liverpool en dat is Virgil van Dijk. Jelte zit in groep 5 van IKC Beatrix en vindt rekenen het leukste op school. Later wil hij graag wetenschapper worden. Naast buitenspelen is gamen ook een grote hobby.

Jelte hoopt dat de spelers van de hoofdmacht van VV Papendrecht heel goed hun best doen en gaan winnen. Wij wensen Jelte heel veel plezier bij de wedstrijd tegen VV Sliedrecht op 4 mei om 14.30 uur op sportpark Slobbengors.