Kantinecommissie

De Kantinecommissie is opgericht om de hoge druk weg te nemen die op de kantinemedewerkers stond. Dit hebben we gedaan door een centraal overlegorgaan te introduceren voor de kantine. Dit orgaan is de commissie die over alle zaken in, over en met de kantine gaat. De commissie zorgt ervoor dat er communicatie is, verschillende aandachtspunten aangepakt worden, activiteiten georganiseerd worden (in samenwerking met andere leden of commissies), nieuwe ideeën geïntroduceerd worden en nog veel meer. Daarnaast hebben we een leuke en hechte groep kantinepersoneel waaronder diverse jonge gezichten. Met zijn allen zorgen ze ervoor dat de kantine er altijd netjes uitziet en dat alles in en om de kantine goed reilt en zeilt. Kenmerken zijn professionaliteit, gastvrijheid en klantgerichtheid. Ze zorgen voor gezelligheid en dat het de inwendige mens op ons sportpark aan niets ontbreekt.

Uiteraard kunnen we altijd extra helpende handen gebruiken. Mocht u vragen, ideeën of initiatieven hebben of mocht u kantinevrijwilliger willen worden, dan kunt u altijd contact opnemen met de kantinecommissie.

E-mail: kantinecommissie@vvpapendrecht.nl.