Intakecoördinator

VV Papendrecht heet alle nieuwe leden en ouder(s) en/of verzorger(s) van nieuwe jeugdleden van harte welkom binnen de club. Speciaal hiervoor is de functie van intakecoördinator in het leven geroepen. Lid van verdienste Lonneke Michielse vervult die rol.

“We vinden het belangrijk om aandacht te hebben voor de nieuwe leden en ouder(s) en/of verzorger(s) van nieuwe jeugdleden. Ik geef meerdere keren per seizoen een presentatie aan nieuwe leden en ouder(s) en/of verzorger(s) van nieuwe jeugdleden. Dit doe ik in de bestuurskamer, met een kopje koffie of thee en voor de nieuwe jeugdleden een glaasje limonade. Ik leg dan in een half uurtje uit hoe het werkt binnen onze club. Waar kun je terecht met je vragen, wanneer zijn de trainingen, wat verwachten we van elkaar, wat zijn onze regels, normen en waarden en dergelijke. Zo geef ik de nieuwe leden de aandacht die ze verdienen en geef ze het gevoel dat ze welkom zijn binnen de club. Na afloop krijgen ze het informatieboekje waarin ze alles nog eens kunnen nalezen.”

Intakecoördinator Lonneke Michielse