Bestuur Business Club vv Papendrecht

Zakelijk scoren!? De Business Club vv Papendrecht staat garant voor verrassende samenwerkingen met enthousiaste, lokale ondernemingen. Het bestuur bestaat uit Bram Blom (voorzitter), Peter Jan van der Giessen (vicevoorzitter), Christa Luijendijk (secretariaat en financiën), Inge de Otter (public relations) en Nicole de Groen (public relations). Met een enorme dosis enthousiasme hebben zij de Business Club binnen voetbalvereniging Papendrecht een nieuw gezicht gegeven.

De bruisende Business Club vv Papendrecht is dé plek in de regio om te netwerken. U treft bij ons gemotiveerde en ondernemende mensen die onder het genot van een hapje en een drankje elkaar ontmoeten en waarbij mooie samenwerkingen tot stand komen. Dit alles gebeurt met een livevoetbalwedstrijd op de achtergrond. Vier keer per jaar wordt een aantrekkelijke activiteit verzorgd om de onderlinge band verder te verdiepen.

Van links naar rechts: Peter-Jan van der Giessen, Christa Luijendijk, Nicole de Groen, burgmeester Margreet van Driel, Inge de Otter en Bram Blom.

E-mail: bc@vvpapendrecht.nl