BESTUUR BUSINESS CLUB VV PAPENDRECHT

Het bestuur bestaat uit Bram Blom (voorzitter), Peter-Jan van der Giessen (vicevoorzitter), Christa Luijendijk (secretariaat en financiën), Joyce Janssen (communicatie en sociale media), Inge de Otter (public relations) en Nicole de Groen (public relations).

E-mail: bc@vvpapendrecht.nl

Zakelijk scoren!? De Business Club vv Papendrecht staat garant voor verrassende samenwerkingen met enthousiaste, lokale ondernemingen.

De bruisende Business Club vv Papendrecht is dé plek in de regio om te netwerken. U treft bij ons gemotiveerde en ondernemende mensen die onder het genot van een hapje en een drankje elkaar ontmoeten en waarbij mooie samenwerkingen tot stand komen. Dit alles gebeurt met een livevoetbalwedstrijd op de achtergrond. Vier keer per jaar wordt een aantrekkelijke activiteit verzorgd om de onderlinge band verder te verdiepen.

Van links naar rechts: Christa Luijendijk, Peter-Jan van der Giessen, Joyce Janssen, Bram Blom, Inge de Otter en Nicole de Groen.