De Club

Voor onze leden is het allerbelangrijkste dat zij plezier beleven aan het spelen van voetbal, tijdens trainingen en wedstrijden. Buiten de competitie spelen teams oefenwedstrijden en nemen zij deel aan toernooien. Kom eens langs bij onze gezellige vereniging, gewoon om te kijken, de sfeer te proeven of deel te nemen aan één van onze vele activiteiten. Of kom bij ons voetballen en word lid.

Erkend leerbedrijf

VV Papendrecht is er trots op zich al jaren een erkend leerbedrijf van de Samenwerkingsorganisatie Beroepsonderwijs Bedrijfsleven (SBB) te mogen noemen. Hierdoor draagt VV Papendrecht haar steentje direct bij aan de vorming van gekwalificeerde arbeidskrachten en goed opgeleide vakmensen. Bij een erkend leerbedrijf leren jongeren die een mbo-opleiding volgen, het vak in de praktijk. Onze club is erkend voor diverse opleidingen op verschillende niveaus, zowel op het gebied van Sport als op het gebied van Zorg en Welzijn.