Maak kennis met onze Business Club

Nadat Bram Blom stopte als voorzitter van VV Papendrecht, wilde hij iets blijven betekenen voor de club. Het toenmalige bestuur verzocht Bram, die bijna 25 jaar lid van het bestuur van VV Papendrecht is geweest waarvan de laatste 13 jaar als voorzitter, de Business Club nieuw leven in te blazen.

Bram Blom besloot niet alleen de handschoen maar ook de voorzittershamer van het bestuur van de Business Club op te pakken. Hij wordt bijgestaan door vicevoorzitter Peter-Jan van der Giessen, Christa Luijendijk (secretariaat en financiën), Inge de Otter (public relations), Nicole de Groen (public relations) en Joyce Janssen (communicatie en sociale media).

Van links naar rechts: Christa Luijendijk, Peter-Jan van der Giessen, Joyce Janssen, Bram Blom, Inge de Otter en Nicole de Groen.

De Business Club is gegroeid tot een netwerk met momenteel 19 leden. Er zijn er al vele bijeenkomsten geweest met als hoogtepunt de Sponsoravond in het najaar van 2024 in de kantine van VV Papendrecht met als gasten Willem van Hanegem en Frank Vijg.

Daarnaast zijn diverse gezellige avonden georganiseerd met bijvoorbeeld een heerlijke barbecue of onze jaarlijkse schietavond waarbij er een echte competitie komt kijken tegen Business Clubs van andere verenigingen.

Wij hebben een gemengd Business Club-netwerk opgebouwd met grote en kleine bedrijven. Iedereen is bij ons welkom. Waar wij voor staan, is samen op een ongedwongen manier een waardevol, maar toch ook nuchter een mooi netwerk op te bouwen met partners uit verschillende sectoren. Wilt u meer weten of lid worden, neem dan contact op en kom eens een praatje maken. Dan kunnen we misschien na het gesprek elkaar de hand schudden en sluit u zich bij ons aan.

.

Kom direct in contact. Bel met voorzitter Bram Blom: 06 54 32 55 77

Aangesloten leden

Hieronder vindt u een overzicht van onze leden:

Webmyday

VV Papendrecht