Schrijf je nu in voor de Voetbaldagen en krijg korting

In de laatste week van de zomervakantie is het weer zover, de sportieve traditie bij Voetbalvereniging Papendrecht, de Voetbaldagen: een sportief einde van de zomer, een goed begin van het nieuwe seizoen. Op 19, 20 en 21 augustus kunnen kinderen van 6 tot en met 13 jaar zich weer drie dagen lang een voetbalprof voelen. Van maandag tot en met woensdag zijn ze bezig met voetbal, van techniektraining tot partijtjes 1 tegen 1 en van afwerken op doel tot het beroemde landenspel. Alles komt aan bod die dagen. Voor ieder kind is er een voetbaltenue en tussen de middag staat er een voedzame lunch voor de deelnemers klaar. Kortom, het ideale (sportieve) einde van de zomervakantie.

Geef je je vóór 1 juni op, dan krijg je 5 euro korting op de toch al scherpe prijs. Leden betalen dan geen € 25 maar € 20 voor het driedaagse voetbalfestijn en niet-leden € 40 in plaats van € 45. Inschrijven kan met het inschrijfformulier dat je hier kunt downloaden  >>

Voor meer informatie kun je mailen naar jeugd@vvpapendrecht.nl.