15 oktober 2024

De zevende Weekbrief van het seizoen 2024-2025 is naar de abonnees verzonden. Deze bevat, naast vaste onderdelen als wedstrijdverslagen, de Pupil van de Week en het oefenprogramma van de selectie heren, de volgende artikelen: ‘Van de bestuurstafel (10-2024)’, ‘Sponsoravond met Willem van Hanegem groot succes’, ‘Papendrecht MO17-1 is kampioen!’, ‘Koop een Superlot van de Grote Clubactie’, ‘Mossel- en satéavond op vrijdag 1 november’, ‘Rabo ClubSupport 2024 brengt € 663,53 op’, ‘Verantwoord alcoholbeleid’, ‘Kandidaten voor lid van verdienste’, ‘Kleedkamerregels’, ‘Clubarbiters bedankt tijdens Week van de Scheidsrechter’, ‘Veld 1 en 2 deels beschikbaar’ en ‘Voetbalvereniging Papendrecht in de media’.

De Weekbrief wordt gemiddeld twee keer per maand uitgebracht. U kunt zich aanmelden als abonnee door op de website naar de pagina Weekbrief & Weeknieuws te gaan en daar uw e-mailadres en eventueel uw naam in te vullen. Het kan helaas voorkomen dat de Weekbrief niet in uw inbox verschijnt maar door uw virusscanner of spamfilter wordt geblokkeerd en bijvoorbeeld in de spambox wordt geplaatst.