3RivierenCup

Sinds enige jaren wordt in de laatste week van het jaar in Sportcentrum Papendrecht gevoetbald om de 3RivierenCup. Het zaalvoetbaltoernooi, mede mogelijk gemaakt door hoofdsponsor Eteha Slangtechniek, staat voor een gezellig feest met leuk voetbal en wordt op non-profitbasis georganiseerd. Het streven van de organisatie is om elk jaar met dezelfde 8 clubs dit toernooi te spelen en de bijbehorende activiteiten tijdens het toernooi met de supporters te vieren. De uitgenodigde clubs zijn: VVGZ, Groote Lindt, Pelikaan, VV De Zwerver, VV Wieldrecht, VV Drechtstreek, VV Papendrecht en VV Sliedrecht.

De 3RivierenCup staat voor meer dan alleen voetbal. Wij vinden het belangrijk om aandacht te vragen voor mensen waarvoor gezondheid minder vanzelfsprekend is dan voor de meeste mensen. Daarom wordt geen entree gevraagd maar vooral uw aandacht en uw bijdrage voor de Stichting Voor Sara.