Verslagen/Nieuws JO9-2

Pupil van de Week Stijn de Haas  (21-01-2024)

De eerste Pupil van de Week na de winterstop is Stijn de Haas. Stijn is 8 jaar oud en speelt in de JO9-2 waar zijn vader trainer is. Stijn vindt het superleuk dat zijn vader zijn trainer is. Hij speelt vaak op het middenveld maar vindt scoren ook heel gaaf. Stijn zit in groep 5 van IKC Beatrix en vindt naast buitenspelen en gymmen, rekenen ook heel leuk. Na schooltijd voetbalt hij graag met vriendjes, speelt hij vaak games en gaat hij, als het mooi weer is, graag vissen in de sloot voor zijn huis.

Stijn zijn favoriete voetbalclub kan er maar een zijn en dat is VV Papendrecht! Zijn favoriete voetballers zal hij hier echter niet zien. Dat zijn namelijk Ronaldo, Messi en Mbappé. Stijn denkt dat het eerste zaterdag weer gaat winnen en dat moeten ze doen door goed over te spelen en goals te maken. We wensen Stijn veel plezier tijdens de wedstrijd van Papendrecht tegen Zuidland.

Pupil van de Week Dean Acharrat  (19-11-2023)

De tweede Pupil van de Week van november is de 8-jarige Dean Acharrat. Dean speelt in de JO9-2 en wordt getraind door René. Tijdens de wedstrijden speelt hij meestal als linksback terwijl zijn vriend Alain op de rechtsbackpositie staat. Scoren blijft toch wel het leukste om te doen, dus als de kans daar is, gaat Dean graag mee naar voren. Dean zit in groep 5 van de Anne Frankschool bij de juffen Kirsten en Eline. Op school is spelling zijn favoriete vak. Hij wil later graag profvoetballer en wetenschapper worden. De favoriete club van Dean is Feyenoord maar zijn grote idool voetbalt in Saoedi-Arabië en dat is Christiano Ronaldo. Oranje zijn favoriete kleur maar dat komt niet door het Nederlands elftal want hij is supporter van die andere leeuwen, de leeuwen van de Atlas, oftewel het Marokkaanse voetbalelftal.

Wij wensen Dean op zaterdag 25 november heel veel plezier bij de wedstrijd van Papendrecht tegen DCV.