Verslagen/Nieuws MO23-1

Papendrecht MO23-1 in het nieuw  (30-05-2022)

Nexus Constructions heeft MO23-1 van Voetbalvereniging Papendrecht inclusief de begeleiding in het nieuw gestoken. Het Rotterdamse bedrijf heeft de dames, die in competitieverband uitkomen als Vrouwen 2, voorzien van fraaie wedstrijdtenues en presentatiepakken.

Nexus Constructions zet zich al sinds 2015 met veel plezier in als constructiebedrijf in de waterbouwsector in Rotterdam en omstreken. Het bedrijf omschrijft het als volgt: “In een notendop zijn wij te omschrijven als nuchter, recht door zee en échte aanpakkers. Wij gaan graag de uitdaging aan. Of u nu hulp nodig heeft met het onderhouden van houten remmingswerk, het repareren of vervaardigen van havenmeubilair of een andere vorm van constructiewerk, wij voeren het graag voor u uit. Daarvoor hebben wij gediplomeerd personeel in dienst dat diepgaande kennis bezit over metaalbewerking. Onze vakmensen bieden steevast een effectief projectmanagement waarbij we zeer planmatig te werk gaan. En daar plukt u de vruchten van. Wat is nu echt belangrijk bij de realisatie van uw project? Juist: duurzaamheid, veiligheid en bovenal kwaliteit. Gelukkig staat dat centraal in ons bedrijf. Nexus Constructions is een veelzijdig maar bovenal een inspirerend bedrijf. Zo dragen wij ook op maatschappelijk gebied ons steentje bij. Waterbouw is ons vak. Onze ervaring en daardoor opgebouwde kennis zorgen ervoor dat u bij ons in goede handen bent. Daar kunt u zeker van zijn. Wij kunnen alles met metaal. Van schets naar fabricage en uiteindelijk de montage. En dat voor alle soorten en maten. Wij maken het allemaal waar.
Onze dank gaat uit naar Maikel Blom van Nexus Contructions voor de sponsoring van Papendrecht MO23-1.

Eenvoudige zege Vrouwen 2  (20-11-2021)

Op zaterdagmiddag 20 november speelde Vrouwen 2 op ons hoofdveld tegen RFC VR2 uit Raamsdonksveer. Enkele Papendrechtse dames waren herstellende van een blessure en konden daardoor niet een gehele wedstrijd spelen. Desondanks speelde de eerste helft zich voor een groot deel af op de helft van RFC. De rood-zwarten kregen veel kansen maar helaas werd er maar een benut. Dit gebeurde vanuit een mooi opgezette aanval: 1-0. Dit was tevens de ruststand.

Na de rust werd een aantal omzettingen doorgevoerd zodat de herstellende speelsters ook speelminuten konden maken. De tweede helft was bijna een kopie van de eerste wat de kansen betreft. Wel werd meer de rust bewaard ten opzichte van de eerste helft waardoor ook het combinatiespel beter tot uiting kwam. Papendrecht VR2 wist ook na rust eenmaal het net te vinden zonder kansen weg te geven. De eindstand was dan ook 2-0.