VV Papendrecht-Voetbalkrant

Getracht wordt om elk voorjaar de VV Papendrecht-Voetbalkrant uit te geven. De Voetbalkrant wordt verzorgd door de Communicatiecommissie in samenwerking met hoofdsponsor NOSUCH en mediapartner ZPRESS Media Group. In de Voetbalkrant presenteert Voetbalvereniging Papendrecht zich aan het grote publiek. De VV Papendrecht-Voetbalkrant wordt per post door heel de gemeente Papendrecht verspreid, is op de club verkrijgbaar en is ook online in te zien.

Klik hier voor de editie van 2023  >>

Wilt u met uw bedrijf in de VV Papendrecht-Voetbalkrant of weet u een bedrijf, dat graag zou willen adverteren in de voetbalkrant, neem dan contact op met de Sponsorcommissie. E-mail: sponsor@vvpapendrecht.nl.

Voor algemene informatie kunt u contact opnemen met de Communicatiecommissie. E-mail: websitevoetbal@vvpapendrecht.nl.