VV Papendrecht: een bruisende club

VV Papendrecht een Club met Historie en Toekomst, dat is de slogan die we hanteren. Voetbalvereniging Papendrecht is op 1 augustus 1920 opgericht. Het eeuwfeest nadert. De club heeft op voetbalgebied een aardige historie. De zondagtak heeft jarenlang in de top van Nederland gespeeld en heeft vele hoogtepunten meegemaakt. In 2012 is ervoor gekozen alleen nog op zaterdag prestatief te voetballen. Dit seizoen speelt het eerste team in de 1e klasse. Zaterdag 2 speelt op het hoogste niveaus voor reserveteams.

Buiten een grote jeugdafdeling is de afdeling voor dames en meisjes een snelgroeiende tak. Deze bestaat momenteel uit twee vrouwenploegen en drie meidenteams in verschillende leeftijdsgroepen. Daarnaast heeft VV Papendrecht de nodige gemengde jeugdploegen.

Voor iedereen bestaan mogelijkheden om te voetballen. Zo zijn er veteranenelftallen, twee O23-teams, een G-team en zijn er Powervrouwen actief die het heerlijk vinden om in trainingsvorm wekelijks tegen een balletje te trappen.

Het jaarlijkse voetbalkamp is ondertussen een begrip. Aan het eind van de zomervakantie zijn op het Slobbengors de Westfalia VV Papendrecht-Voetbaldagen voor kinderen tot 14 jaar. Drie dagen trainen als een prof.

Maar het is niet alleen voetbal. Zo vinden themafeesten, tentenkampen, voetgolf, groepsweekenden, gourmet- en barbecueavonden en nog veel meer plaats. Ook aan de ouderen wordt gedacht. Elke woensdagmiddag is de Gouwe Ouwe Papendrecht-Soos voor een biljartje, kaartje of kletspraatje.

VV Papendrecht is dus een club, die bruist van de activiteiten. Kom eens langs voor een proeftraining of gewoon voor de gezelligheid. Je bent altijd welkom.