Vriendenloterij steunt VV Papendrecht

Voetbalvereniging Papendrecht heeft een samenwerkingsverband met de VriendenLoterij. De VriendenLoterij helpt ons bij het realiseren van onze doelen en projecten. Elke kwartaal ontvangen wij namelijk inkomsten vanuit de loten die voor onze club meespelen. Minimaal 40 % van de inleg van de meespelende loten wordt door de VriendenLoterij afgedragen aan VV Papendrecht. Met deze inkomsten kunnen wij bijvoorbeeld nieuwe materialen aanschaffen of activiteiten organiseren. U steunt op deze manier onze voetbalclub en maakt tegelijkertijd kans op prachtige prijzen. Elke maand worden ruim 200.000 (geld)prijzen verloot. Ieder uur is er een winnaar van € 1.000, elke dag gaat er € 10.000 uit, elke week € 100.000 en iedere maand wint iemand € 1 miljoen.

De VriendenLoterij is een non-profit organisatie, opgericht om structureel geld in te zamelen voor goede doelen in Nederland. De VriendenLoterij viert en steunt wat het leven mooi maakt als goede doelen, culturele instellingen én ruim 3.500 clubs, verenigingen en stichtingen in Nederland. Dankzij u kan de Vriendenloterij organisaties steunen die zich inzetten voor het behoud van cultureel erfgoed en het welzijn van mensen. Winnen is leuker met de VriendenLoterij. Voor jou en voor VV Papendrecht! Meedoen is heel makkelijk. U koopt een lot en geeft daarbij aan dat u wilt meespelen voor VV Papendrecht  >>

Mensen die nu al meedoen maar nog niet voor onze club, kunnen aangeven dat zij voor VV Papendrecht willen spelen. Onze code is 310396. Dit kan telefonisch gemeld worden aan de klantenservice van de Vriendenloterij: 088 – 020 1020.