Klaverjassen en wandelen

VV Papendrecht is een voetbalclub die meer biedt dan alleen voetbal. We faciliteren en steunen ook andere activiteiten die bijdragen leveren aan onze samenleving. Zo wordt er twee keer per week in onze kantine in clubverband geklaverjast. De klaverjassers maken onderdeel uit van de vereniging en leggen elke maandag en donderdag tussen 13.00 en 17.00 uur de kaarten op tafel. Hebt u interesse in deze klaverjasmiddagen, kom dan gewoon eens langs.

In het kader van het Vitaliteitsakkoord Papendrecht zijn er binnen de gemeente diverse wandelgroepen actief. VV Papendrecht faciliteert elke woensdagochtend de wandelgroep ‘De Merwestappers’. Na de wandeling, die ongeveer een uur duurt, drinken de leden als afsluiting een kopje koffie of thee in onze kantine waarbij gezellig wordt nagepraat. Als u mee wilt wandelen, kunt u zich even voor 10.00 uur melden bij de ingang van ons sportcomplex.