Slotdag

Aan het eind van het voorjaar wordt de Slotdag gehouden. Tijdens de Slotdag worden activiteiten georganiseerd voor alle leden van VV Papendrecht om zo met zijn allen het voetbalseizoen af te sluiten.

In de loop van de ochtend wordt op het hoofdveld begonnen met de opbouw van het sport- en spelevenement voor de pupillen dat ’s middags gehouden wordt. Na afloop daarvan worden op het Rood-Zwarte Plein alle jeugdkampioenen gehuldigd.
Voor de oudste junioren en de senioren vindt een voetvolleytoernooi plaats. Hieraan kunnen ook vaders, moeders, broers, zussen en oud-leden deelnemen. Verder wordt aan het eind van de middag de Speler van het Jaar bekendgemaakt.

Rond 18 uur wordt het avondeten klaargezet en als eenieder zijn of haar buik vol heeft, start de daverende slotavond. Aan het eten zijn kosten verbonden: € 7,50 voor een kind tot en met 12 jaar en € 10,00 voor oudere kinderen en volwassenen. De overige activiteiten zijn gratis.