Vrienden van VV Papendrecht

De ‘Vrienden van VV Papendrecht‘ zorgen er al jaren voor dat de jeugdafdeling extra ondersteuning krijgt. Alleen met zijn allen kunnen we ervoor zorgen dat VV Papendrecht niet alleen een club is met een mooie historie, maar dat ook die mooie toekomst er komt!

Lid worden

Voor slechts € 50 per seizoen bent u al Vriend van VV Papendrecht. U kunt lid worden als particulier of als familie, gezin of voetbalploeg. U kunt lid worden door het inschrijfformulier in te vullen dat u kunt afhalen op de club of hier kunt downloaden  >>

Namens onze (jeugd)leden danken wij u meer dan hartelijk voor uw bijdrage aan onze mooie vereniging. Het ingevulde inschrijfformulier kan worden afgegeven in de Commissiekamer of opgestuurd worden naar één van de onderstaande contactmogelijkheden.

Wat krijgt u ervoor terug?

• Indien gewenst een vermelding op het bord van de ‘Vrienden van VV Papendrecht’ dat op een prominente plaats in de kantine hangt;
  • Indien gewenst wordt u als Vriend van VV Papendrecht vermeld op onze website;
  • U wordt regelmatig geïnformeerd over de besteding van de opbrengst;
  • Indien gewenst ontvangt u de speciale digitale publicaties van VV Papendrecht als de Nieuwsbrief, de presentatiegids De Rode V en de VV Papendrecht Voetbalkrant;
  • En last but not least: eeuwige dank voor het mogelijk maken van de nodige extra’s voor onze jeugd!

Opzeggen

Uw donatie wordt ieder jaar stilzwijgend verlengd. Mocht u onverhoopt het lidmaatschap willen opzeggen, dan kan dit door vóór 1 juni een berichtje te sturen naar één van de onderstaande adressen.