Hans Jonker
voorzitter@vvpapendrecht.nl

Accommodatie/werkploeg, Technische Commissie en Business Club vv Papendrecht.

Al ruim drie decennia spelend lid van VV Papendrecht en daarnaast als vader van twee voetballende kinderen als leider/trainer in de weer geweest. In april 2017 de voorzittershamer opgepakt, geen gemakkelijke klus met allerlei uitdagingen die zich altijd bij een club voordoen, maar zeer gemotiveerd om met iedereen zaken aan te pakken.

Dick Verschoor
penningmeester@vvpapendrecht.nl

Sponsorcommissie, Kantinecommissie en Activiteitencommissie.

Bij de club betrokken geraakt toen zijn zoon in 1998 bij de club ging voetballen. Al jaren in diverse rollen actief, waaronder 10 jaar als bestuurslid jeugdzaken. Na een sabbatical van ongeveer 3 jaar terug in het bestuur sinds eind 2017 en bezig om de financiële processen rondom contributie, kantine, sponsoring en de kosten te stroomlijnen.

Edwin Schreurs
secretaris@vvpapendrecht.nl

Wedstrijdsecretariaat, Ledenadministratie, vrijwilligersbeleid, Commissie Onderscheidingen, Communicatiecommissie, Seniorencommissie en de Vrienden van VV Papendrecht.

Ook al jaren actief binnen de club. Eén van de stuwende krachten achter de Communicatiecommissie en als clubfotograaf en verslaggever vaak langs het lijntje te vinden. Sinds zijn aantreden als secretaris in november 2017 druk met allerlei zaken bij de club te beschrijven en processen inzichtelijker te maken.

Rick Croese
Bestuurslid jeugdzaken
jeugdvoorzitter@vvpapendrecht.nl

Jeugdcommissie, Toernooicommissie en Scheidsrechtercommissie.

Eveneens een voetbalvader, sinds 2016 in het bestuur met de portefeuille jeugdzaken en tevens voorzitter van de jeugdcommissie. Elke keer zijn daar weer de wekelijkse, maandelijkse en jaarlijkse processen, die door allerlei invloeden nogal eens anders lopen dan gepland. Ziet het met zijn team, bestaande uit coördinatoren, trainers en leiders, als gezamenlijke uitdaging daar meer structuur in aan te brengen.